Bestellen

Als u een artikel bestelt op onze webshop wordt uw bestelling binnen Nederland en België boven de aanschafprijs van € 50,- gratis aan huis geleverd.
Voor bestellingen met een waarde minder dan € 50,- betaalt u € 4,95 verzendkosten.
De bestelde artikelen worden, mits op voorraad, binnen 2 werkdagen verzonden. Tijdens feestdagen kan het langer duren voordat het pakket verzonden wordt. Is dat het geval dan wordt dat op deze pagina vermeld. 

Onderstaand schema geeft een indicatie wanneer een bestelling wordt geleverd. Wil je echter zeker weten wanneer iets geleverd wordt neem dan contact met ons op.

Besteld op Geleverd op
Zaterdag na 12.00 tot dinsdag 12.00   Woensdag
Dinsdag na 12.00 tot woensdag 12.00 Donderdag
Woensdag na 12.00 tot donderdag 12.00 Vrijdag
Donderdag na 12.00 tot vrijdag 12.00 Maandag
Vrijdag na 12.00 tot zaterdag 12.00 Dinsdag

 
Bij koop op afstand heeft u tijdens een periode van tenminste veertien werkdagen, na ontvangst van een artikel, het recht om zonder opgaaf van reden het artikel terug te sturen. Alleen de kosten van retour sturen zijn voor u. Bij een bestelling onder de 50 euro krijgt u de verzendkosten die u aan ons betaald heeft, door ons vergoed. Het is niet de bedoeling dat u het artikel in die tijd ook gebruikt heeft, het gaat dus echt om een zichttermijn. Bron: www.thuiswinkel.org
 
Als u niet tevreden bent over het gebruikte artikel kunt u dit artikel terug sturen. Er wordt dan gekeken of er sprake is van garantie. Als de reden van uw ontevredenheid onder garantie valt dan krijgt u van ons de verzendkosten terug betaald. Is er geen sprake van garantie dan zijn de kosten van het terugsturen van het artikel voor u zelf.
 

Bezorgen
Wij verzenden onze artikelen via Transpedia. Deze organisatie verstuurt hun pakketten via DPD of Selekt Vracht (onderdeel van DHL).  
Het artikel wordt aangetekend afgeleverd zodat het in goede handen terecht komt.
Wij doen in totaal drie pogingen om uw bestelling te leveren. Als de ontvanger niet thuis is, laat de chauffeur bij de eerste afleverpoging een berichtkaartje achter in de brievenbus. Een nieuwe leverdatum kan dan worden geregeld.

 

Geen pakket ontvangen?
Mocht het voorkomen dat een pakket niet binnen de aangegeven tijd is geleverd of is beschadigd, neem dan contact met ons op via info@tonnotermans.nl of bel naar 0475-420610. Wij onderzoeken dan de reden van vertraging en proberen de situatie zo snel mogelijk te herstellen.

 

Retouren webshop bestelling

  1. Volledige terugbetaling bij retournering. De consument heeft recht op volledige terugbetaling van alle kosten die hij heeft gemaakt om de bestelling geleverd te krijgen. Dit betekent dat hij ook de bezorgkosten of andere bijkomende kosten die hij heeft betaald terug moet krijgen als hij de bestelling in zijn geheel annuleert.
  2. Recht op annulering/ retourneren. Het recht om de aankoop te annuleren mag niet worden beperkt- om andere redenen dan de wettelijke. Ook artikelen in de uitverkoop en gepaste kleding mag de consument terugsturen.
  3. Retour- en crediteringstermijn. De consument heeft na de dag van ontvangst van het product 14 dagen bedenktijd. Vanaf het moment van annulering moet hij de aankoop binnen 14 dagen terugsturen. De webwinkel moet het bedrag binnen 14 dagen na het bericht van de annulering terugbetalen.
  4. Terugbetalen met zelfde betaalmiddel. De webwinkel mag alleen terugbetalen met een tegoedbon als de consument hiermee heeft ingestemd of zelf met een tegoedbon heeft betaald. Dit geldt ook voor online aankopen in de uitverkoop.